söndag 1 november 2009

Utställning!

Vi var ju på utställning med Bentley i Växsjö i lördags,och allt gick över förväntan!
Han har varit så duktig när vi har tränat på att stå och att springa.Min lilla kille.
Och när jag väl skulle springa in med Bentley,blev jag riktigt nervös,men som tur var så släppte det när jag sprang fram till dommaren med honom! =)
Sen när vi gjort vårat,sprang det andra valpar.Domaren kom fram till mig där jag stog,med en liten rosa siden "lapp".
"Jaha tack så mycket sa jag",och kollade på Anette.
"Men gud" utbrast hon,du fick just ett heders pris.
OJ okej.
Sen kollade vi på dom andra hundarna,och sen fram till domarna igen.
Och det var då tårarna försökte ta sig fram,men icke! hihi
VI VANN!!!!Vi fick värsta fina rosetten där det stod att han blev BIR valp (bäst i ras valp)
Och även då en stor rosett där det stod förstaplasering och hederpris!
Så min lilla skit han kan allt!
Jag själv känner mig jätte stolt och jätte glad! =)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar