måndag 30 november 2009

Fullspeckad dag!

Usch,idag har det varit mycket.
Började morgonen att gå 5 kilometer med Bentley.
Sen har ju bella haft så otroligt ont i sitt öra,så jag ringde till vårdcentralen och fick en tid kl.14:45.
Så jag åkte hem å la mig i ett bad efter jag kom hem,sen kom nillan och ville me bada.
Sen upp och göra sig iordning till att hämta bella.
Och när vi kommer in till läkaren,så kollar hon i bellas öra som är så ömt,bella blev faktiskt lite ledsen i ögan när läkaren var så hårdhänt mot henne.
Men sen pratar hon konstigt läkar språk och remiterar oss till öron-näsa-hals mottagningen på Ryhov.Så då fick vi åka dit,och läkaren där sa att det inte var så bra.
Hon har nämligen eksem i örat och en hörselgångs inflammation!??
Hur detta nu kunde bli??Hon har ju inte haft ont konstant,det har kommit lite när det har velat!Skummans!!
Men men...nu har vi fått medicin till henne som då består av öron droppar (på recept) så jag antar att den ska vara effektiv.
Så nu har jag varit hemma ca i 2 timmar,och ska dra ut me hunden igen tänkte jag...
Ha en trevlig kväll allihop! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar