söndag 1 november 2009

Halloween festen!

Detta måste varit den bästa festen vi haft,oh jädrar va vi spökade ut lägenheten...
Folk droppade in hela kvällen,men tråkigt nog rann det över för mig senare....
Idioter som kommer hit och bara röjer,dessvärre var det kompisar till min kompis!!!
Och till råga på allt snor dom saker i mitt hem,som stod öppet för dom!!
Min kamera,vårat internet,min skrivare och min mobil, men som om inte det var nog tog dom min bästa kompis kamera oxå!
Som tur var kom en av killarna i det här gänget, som då kom till festen.,tillbaka med alla sakerna hans kompisar stulit.Men inte min kamera.Och min skrivare hittade jag på våran uteplats,i det blöta gräset.Men HALLÅ?? hur ofta får man tillbaka något som blivit stulit en timme tidigare? Killen hade asdåligt samvete och skämdes rejält över att han kompisar stulit i mitt hem.Men visst det var riktigt modigt av honom att ens komma tillbax med våra saker!!
Så det enda jag undrar över är hur folk kan med att göra något sånt här??

Jaja här kommer lite bilder från kvällen som var:









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar