söndag 29 november 2009

Slut stress!

Nu har halva släkten varit här på advents fika.
Skit kul att träffa alla,vi träffas ju inte för ofta,men nackdelen med allt detta är att jag stressar något förbannat!
Synd det,blir ju så trött nu så här på kvällen,vill ju bara sova!!
Men men,allt var som sagt jätte trevligt och alla tyckte vi bodde fin fint.
Kul att höra!!
På tal om inget typ,jag och familjen var på torget igår,och jag hittade super söta gardiner till vardagsrummet,sen var jag på maxi och köpte advents ljusstakar även dom till vardagsrummet!YEYH!
Nu ska jag laga döds go kvällsmat, som då är rostade rotfrukter och kycklinglår. MMMmm....
Imånn börjar hård träning,ska minst gå ner 10-15 kilo!Längtar tills man kan krypa i sina oanvända byxor...Hihi
På återsende!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar