lördag 14 november 2009

Min mormor!

Är som sagt fortfarande sjuk,med hosta,feber och en rinnande näsa.Men åkte ändå till min älskade mormor,för att fejja och dona.(Med allt vad alvedon och ibumetin heter i kroppen)
Tog bla alla hennes fönster,och låg på knä med en trasa och skurade element golv hörn och lister.
Fruktansvärt jobbigt när man kännde hur febern tog över,och man bara ville lägga sig ner och dö....
Men min mormor har precis opererat sig för sin dåliga höft, och satt in en titan kula.
Så hon har ju allt väldigt svårt att gå,och hon kan ju absolut inte putsa,skura eller ligga på knä.
Så jag valde att vara någon slags super duper kvinna,men oj vilken smäll jag fick ta nu ikväll.
Är egentligen ett under att jag sitter vid datorn just nu,är så jäkla trött.Har inte ens tagit en långis med lille man ikväll.
Fast för den delen har han varit ute hela dagen med Mikael,då han varit hos mamma och fixat BMW:n.
Mikael ska ha all beröm som går att få,han har legat under denna &¤%#¤ bil i timmar,för att försöka få bort och dit diff klumpen från en annan bmw till våran.Och när han då får bort diffen,och då ska skruva dit våran,ja då är det 1,1 %#¤&%"# bult som INTE vill gänga?!!?
Han låg där igår från kl.10.00 till kl.16.00.Och idag låg han under bilen från kl.09.00 till kl.13.00.
All cred till honom! <3
Har märkt att min lilla älskling kan,bara han vill!
Nä nu MÅSTE jag verkligen få sova några timmar!
Go natt....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar