lördag 31 januari 2009

Mysig hemma kväll!

Sitter inne hos Eva och matte och dricker lite gott,lilla bella och Max ligger uppe i sängen och kollar på film.Får hoppas att dom somnar snart,annars blir det så tråkigt imånn,med sura miner och trötthet.Pratar om allt som känns jobbigt ju som man egentligen vill glömma,men som man ändå kommer träffa på om några årOrkar bara inte med skiten just nu!!GAAAAA blir galen snart tror jag.....Tänker på lilla nillan som ligger inne och sover,vill bara gå in och krama henne så hårt,vill bara att hon ska känna min kärlek.Min lilla bella....vad ska jag säga,älskar denna flicka något otroligt.Vet inte vad jag skulle göra om det hände henne något.Hon betyder något oerhört mycket för mig denna lilla flickan.Ska natta henne nu!Pussa henne och bara berätta för henne hur mycket att hon är min föralltid!!!Hmmm,känner hur sentimental jag börjar bli...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar