lördag 24 januari 2009

Mys pys!

Igår Ikväll var debbs här,vi drack lite gott och sen köpte jag och Mikael sing star och 2 st spel till.Fatta att man tror att man har relativt bra röst,men sen när man har alcohol i kroppen så blir man så mycket vågligare,men oj så fel man hade på både text och röst.Vi hade det riktigt trevligt,men jag tror att jag får lägga ner sång kariären.Ha ha ha.Sen när debbs skulle ta bussen hem bestämmer jag mig i sista minuten att följa med henne hem.Så på bussen blir vi jätte fylle hungriga,och stannar på Evergreen och drar en pizza,men fan va den smakade.Åker sen hem till debbs och ligger i sängen och pratar till kl.04:00.På morgonen efter när vi vaknar gör vi den godaste frukosten jag någonsin ätit efter jag druckit.Ägg röra med rostade mackor och kaffe,efter det gjorde jag en mumsig fruksallad.Dagen blev såå mycket bättre efter detta.Tack för en fin dag gumman min!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar