lördag 31 januari 2009

Vin!!är det kul??

Igår hade Mikael spel kväll men Jannis Mikael.Jag vill inte vara hemma och kolla på när han är okontaktbar,så jag drog till debbs.Jag tar med mig bag in boxen som jag köpte förra veckan,men bara tagit ett glas av.Vi planerar att bara ha en trevlig hemma kväll med bara skit prat och skratt (kanske lite gråt).Men när vi sitter i soffan med mys kläder och osminkade,får jag ett oväntat sms.Så vi springer runt i lägenheten med varsitt vin glas och vi sminkar oss tar på deo kammar och plattar håret,och byter om till något lite vassare.När vi en halvtimma senare sitter på bussen och kommer fram till stan för att möta dom,visar det sig att dom måste åka 20 min efter att vi kom in för att bara träffa DOM?!!!Men efter dom har åkt iväg,sitter vi kvar på busshålls platsen med vårat vin,kändes plötsligt så patetiskt!Men vi sitter kvar och dricker vårat vin,när 20 min har passerat känner jag att jag måste gå på toaletten.Och när jag reser på mig,smäller det till i huvudet som bara den.Har ju hört att det blir så,men jag har aldrig varit med om detta.Vi yrar runt i stan en stund,springer in på sibylla för att det suger i magen,men när vi kommer in och ser menyerna med dessa höga priser så vänder jag mig om till debbs och viskar:Ska vi dra till donals istället?Vet inte vad som flög i henne,men va hon skrattade!Gick inte att få stopp på henne ju.Vi går till MC till slut,och beställer mat.Men jag börjar plötsligt må jäkligt dåligt,så vi sätter oss på bussen hem men maten.Väl innanför tävlar vi nästan till toan.Men hela kvällen slutar med att jag inte äter upp min mat,för att illamåendet tar upp hela magen på mig och förstör resten av kvällen.Allt kräkande gör mig så jäkla matt så det slutar med att jag somnar innan jag ens han säga natt natt till debbs.Sorry gumman min,men tack för den roligaste kvällen jag haft sen....minns inte ens!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar