torsdag 11 december 2008

Vart är samhället på väg???

Tog mig i kragen idag,då jag blev något otroligt missnöjd med våran ersättning för sveda och värk!Greppade telefonen och ringde försäkringsbolaget.Fick svar på mina frågor,undrade även varför jag fick så litet belopp,med tanke på mina skador.Det min handläggare svarar:läkarvården har inte gjort rätt med dig,hade dom sjukskrivit dig och röntkat dina barn hade ersättningen sett annorlunda ut!Va i helvete har vi sjukvården till för om dom inte ens kan göra ett rätt för sig???Är så fruktansvärt frustrerad nu så jag vet vare sig in eller ut!Ska samhället se ut såhär??Ringde till vården som har fel behandlat mig,inte bara en gång,och fick svaret av en idiotisk sköterska:Men det är omöjligt att Gabriella har ont i nacken ½ år efter krocken!Hur i helvete kan människan svara på något sådant när dom så kallade läkarna inte ens röntkat henne??Och att lilla Cornelia inte ens blev undersökt,när hon fick en sån kraftig smäll i magen och klagar på detta var och varannan dag!Bryr mig inte så mycket om pengarna,vill bara att mina barn ska må bra och kunna få den rätta vården vi betalar för!Vart är samhället på väg???


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar