tisdag 16 december 2008

Kvällen igår!

Bestämde mig för att åka till debs igår å bara chilla lite!Så vi drog till stan å hyrde en film,köpte lite mums mums....Men kvällen slutade med att vi bara satt och pratade,inget onödigt prat, sånt som man ofta håller inne.Fick verkligen ut saker som jag har hållit inom mig i åratal,vet ni hur skönt det var att bara spy ut allting och känna stenen lätta från mitt innan tyngda hjärta.Har ibland känt att jag inte orkar mer,att jag liksom inte vill leva med alla skuld känslor och allt hat.Hur ibland har jag tänkt kan en människa bara hata och känna sådär,men när jag nu blickar tillbaks var jag faktiskt en i mängden.Hur kunde jag vara så hatisk av mig???Hur kunde jag leva så blindt??Är jag en sån människa som jag själv skulle tycka är en patetisk idiot?Skäms över mig själv,men jag försöker göra framsteg...har bett om ursäkt till dom människor jag saknat mest,och försökt förklara mig!Men min fråga är:finns det något att förklara???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar