fredag 19 december 2008

Snart jul!

Blir så oerhört glad och till mig när jag väl tänker på att julen kryper allt närmre.Har köpt några julklappar till,men dom finaste och levande kommer på måndag och tisdag!Bella kommer bli överlycklig,hennes önskan går i uppfyllelse.
Märker förövrigt att mammas "lilla" flicka börjar bli större.Känns så konstigt att hon börjar i ettan efter sommaren,då förstår jag verkligheten.Vill ju fortfarande ha henne som min lilla bebbe.Hoppas bara att vi kommer ha denna fina kontakten vi har nu,den där med kompis relationen jag ville ha när man pratade om när man va liten att man ville ha me sin mamma.Var ju trots allt så ung när jag fick henne så hoppas, hoppas jag att vi har den relationen när hon blir 16.
Usch saknar vissa människor så oerhört mycket ibland.Önskar att pappa levde ibland,saker att berätta för honom och bara ha en faders gestalt,en stor björn att krama om när man känner att livet bara suger!Han var verkligen en bra pappa,och den korta stunden bella väl fick träffa honom, satte tydligen spår i henne.Hon har börjat prata om honom mycket,och döden!Hur dog han?Varför?vart kom han?
Jobbiga frågor,men jag försöker förklara för henne på bästa sätt,hoppas det är en liten hjälp för henne!
Häpp nu ska vi kolla film och bara mysa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar