söndag 14 december 2008

Skor!

Äntligen!!Åkte upp till a6 igår och träffade debs.Hon skulle kolla på julklappar till sina brors söner på BR.Hon ville ha några slags mjukis djur från filmen Wall-E.Men hon hittade bara ett enda,sen fanns den någon slags ask som inte hade armar eller något,bara en enkel låda med ögon,undrar hur kul det kan vara för barn.Typ:Titta mamma jag fick en låda med ögon!!Vet inte men jag hade nog inte blivit så imponerad faktiskt!Men men,vi vandrade sedan vidare till scorett och kollade,hittade ett par Replay,men fanns inte i min storlek,och hade inte så mycket pengar på mig så jag kunde köpa dom.Kunde vänta tills nästa vecka,men måste ha ett par skor nu,då min Converse är så fruktansvärt jobbiga att knyta,sen vill jag inte leka i snön med ett par skor för nästa 1500 kr.Så vi gick in på skopungten,där jag inte har köpt skor sen jag var liten,men jag hittade faktiskt ett par jag fastnade för!Äntligen.Så när jag kom hem satte jag på mig dom och visade Mikael och danne,tack dom var godkända!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar