tisdag 13 april 2010

Vädret!

Solen skiner och fåglarna kvittrar!Kan det bli bättre??Eller kanske lite mer värme då...
Idag gick jag,Berra och nillan till skolan,bella cyklade.
Vädret gör mig glad och man orkar så mycket mer.
När vi hade lämnat av bella i skolan så gick vi upp till mamma.
Vi drack en kopp kaffe och tjötade,sen gick man över till det viktiga,det med alla telefon samtal!!
Sen tog vi en liten promenad med mamma,då hon ska bli nyttig. =)
Efter allt detta så packade vi ihop och begav oss hem,nillan somnade redan efter 10 min när vi hade gått.
Bently fick ju syn på hästarna i Bårarp,och trodde nog att det var stora hundar,kanske lite för stora hundar,men han skällde som en blå!Hahaha...
Men nu känner man sig rikligt nöjd efter 1 mils gång!
Nu är vi äntligen hemma och nillan ligger fortfarande och sover i sin vagn,och Bently är jätte trött.Mina små bus frö.
Nu måste jag laga till något till lunch,kyckling,pommes och någon sås,beställde nillan.
Så visst,ska bli. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar