fredag 30 april 2010

Regn!!

Det är bra för växterna när det blommar,och jag har kommit underfun med att det är helt underbart att vara ute i skogen och gå lång promenad med hunden.
Dels för att det är sådan avslappning när man hör hur regnet faller ner på alla blad,och sen hur man ser hur naturen utvecklar sig i sin grönska.
Jag och bella gick ca 1 mil.
Vi avslutade våran tur med att gå till macken för att inhandla cigg, och bella köpte en glass.

Jag har varit ute varje dag och gått med hunden ca 1-2 mil i 2 veckors tid nu.
Men så i onsdags så kände jag mig skit skum i hela kroppen.Hängig, hade feber,blödde näsblod 2 ggr på 4 timmar.Och märk väl,att jag har aldrig blött näsblod i hela mitt 25-åriga liv.Blev faktiskt liteskraj!
Jag tillochmed somnade i mamas soffa bara så där.
Mamma sa till mig att vila upp mig i 2 dagar,och inte gå ut och gå.
Känns lite som att jag har blivit beroende av att promenera,måste lixom ha min dagliga dos av naturen!!
Men jag lyssnade på min mor och var hemma,men jag blev allt sämre.
Hela kroppen krampade,speciellt höfterna.Helvete va ont jag hade.

Men så idag så kände jag mig bättre,så jag satte igång med bullbak,och stor städning.
Helt underbart att vara på fötter igen!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar