onsdag 14 april 2010

Underbara solsken!

Åhhh känner sådana vårkänslor nu,vill göra hur mycket som helst.

Gick till Gräshagen idag igen.Kallt som zlatan var det,2 minus.Så jag drog på nillan overallen.

Nillan var ju hos dagmamman idag,så jag fick lite tid över till mig själv.Känns dumt att säga det,men det var jätte skönt. =)

Har pulat en del i mammas trädgård.

Har bland annat satt upp staket,rensat verktyg och slängt en jäkla massa skräp.

Och sen har vi haft diskussion om vart polen ska stå.Känns inte jätte kul att sätta den på det jätte fina gruset vi köpte,så det hivade vi över till andra sidan,vid infarten.

Men otur nog när lill Mikael skulle ta tag i skottkärran där vi då körde gruset i,så brast hela hand taget till skottkärran.

Tror jag lastade den en aning för tungt!Jäkla skit,allt ska gå käpp rätt åt fanders när man väl har lite jobb anda i sig.

Men men,imånn är dagmamman ledig,och då tänkte jag hitta på en massa skoj med min lilla tjej.Men även lapa en massa sol.

Hoppas ni är ute i vår solen och får nya krafter!

Ja just det,vet ni va bella hittade idag? VITSIPPOR!!!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar