torsdag 11 juni 2009

Orolig!

Idag när vi skulle ge lill killen frukost,så vägrade han att äta!??Detta gjorde mig ordentligt orolig,första tanken som slog mig var att han hade blivit sjuk,på något sätt?

Så jag tog fort kontakt me Anette (uppfödaren) och berättade problemet.

Men hon förklarade för mig att detta inte var någon fara,och att vi bara ska blanda i lite A-fil i han mat.Så av detta ska han känna mättnad!Så nu när jag har fått detta förklarat för mig behöver jag inte vara orolig mer!=)

Måste berätta det oxå,vår katt Chukey och Bentley har fått en jätte fin kontakt.Dom har värsta racen här hemma,hahah ni skulle se dom när dom är i sitt esse,hur gott som helst att allt har gått så bra ändå som det har gjort!

Nu ska vi gå ut me lill klutten!!



Här har ni alla Bentleys syskon:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar