tisdag 9 juni 2009

Bara våran Bentley!

Vi har skaffat HUND!Han är så otroligt vacker våran,bara våran lilla Bentley....Han är av rasen Landseer ,för alla som tror att den är en svart vit sankt bernhard.

Vi hämtade honom i Nässjö hos min far kl.14.00,och stannade där i ett par timmar.

Ville ha lite skötselråd och "känna" på honom lite.

Sen åkte vi hemåt vid kl.17.30 tiden.När vi kom hem så sprang barnen emot oss som 2 illbattingar,mamma mamma är han våran???=)

Ja,barn han är våran, bara våran hund!Och jag kände verkligen hur tårarna började komma och hur jag skakade i hela kroppen!!

Fan,va det känns märkligt att ha en alldeles egen liten krabat,som man kan fostra och träna lydnad med.Men dessutom få älska,no matter what!!!

Men vet ni det, att jag tror att jag drömmer!!!!!!NYP MIG NÅGON!!!!???

Nu ligger han här,våran lille prins på golvet och sover som en gris,har nog varit mycket för honom idag!

Nä hörrni,nu ska jag ta min lilla valp(känns märkligt att säga-MIN valp)och nana kudden!

God natt på er alla!

Ute och käkar gräs,men går inte en meter utan sin nya matte!

Helt totalt uttmattad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar