onsdag 10 juni 2009

Första natten!

Natten har varit förvånansvärt lugn.Vi tog sista kisse rundan kl.23.30,och Bentley började gny vid kl.06.30.Då gick vi ut och kissade,sen fick han frukost.Så vi har märkt att han är en duktig valp.Men det bästa är att han säger till när han är nödig!Känns bra det här,gott folk!

Är så glad över våran lille klutt....

Har märkt att han tyr sig väldigt mycket till mig.Han skällde i morse när jag var ute och rökte,var precis som att han trodde att jag skulle lämna honom.Men när jag tog ut honom blev han överlycklig,precis som att jag hade varit borta i flera timmar!=)

Nu har vi varit ute största delen av morgonen,så nu sover han så gott på våran ute plats.

Ska nog ta och förbereda maten snart,så får vi se om han märker att han inte sover tätt inpå mig!?=)



1 kommentar:

  1. Visst är magen ljuvlig och att de har en sån avslappnad stil. Eller hur
    uppfödarmatte

    SvaraRadera