onsdag 6 maj 2009

Mus jakt!

Hörde att katten satt och ill morrade på övervåningen imorse.Barnen sa att han lekte.Men jag ville ändå kolla läget.När jag då går upp ser jag att han sitter och leker med barnens ena gerbil (mus).HELVETE!!Va gör jag,börjar gapa helvete!!Barnen gråter och jag ringer Mikael.Den andra gerbilen har inte kommit ut,men när jag kollar på buren så är den helt sönder tuggad.Jäkla kryp!Så dom måste alltså ha tuggat sig igenom och senare stuckit ut ur garderoben dom bor i??!Men jag lät katten ta henne,för hon var ändå så skadad.

BUREN:



CHUKY OCH GERBILEN:

3 kommentarer:

  1. Nää...Vad tråkigt för barnen :-( /LINDA

    SvaraRadera
  2. Håller med, tråkigt för barnen!! Gnagare har ju en tendens att rymma =/ Kram

    SvaraRadera
  3. ha ha döööö mus jävel!!!!

    SvaraRadera