fredag 22 maj 2009

Djävulen i männsklig skepnad!

Skrev i ett tidigare inlägg att någon idiotisk människa har skrivit omogna komentarer här på min familje blogg.

Visst jag ska vara ärlig och säga det att jag tar åt mig,och blev rejält sårad när jag läste det!

MEN det är absolut inget jag gräver ner mig i eller känner mig misslyckad för.

Tvärtom,detta gör bara så att jag känner mig smartare och bättre än andra personer.

För jag kan med att säga till folk om det är något specifikt jag stör mig på!Men visst,människor nu för tiden har ju inget annat att göra än att försöka trycka ner andra i skoskaftet,och få en människa med redan dålig själkänsla,att må 10 gånger sämre!

Visar bara hur patetiska endel kan vara....



1 kommentar:

  1. Go for it...Du e klart bäst vännen.Kramiz/LINDA

    SvaraRadera