onsdag 4 februari 2009

Broccoli paj +fruktsallad=sant

En mamma är ju alltid en mamma,så när min mamma märker att jag mår dålig eller bara är allmänt deppig så gör hon alltid något gulligt för att muntra upp min.Så när jag och bella kom till mamma så gick vi en promenad till affären och handlade.Sen när vi kommer hem sätter hon igång med en mumsig broccoli paj med bacon och ost.Mmmm,säger jag.Älskar mammas broccoli paj ju.Fick bara ett infall på att göra en mustig fruktsallad med innehållet:
äpple,banan,röda kärnfria vindruvor,honungsmelon och päron.Såååå gott,är ju en riktig hejjare på att göra detta.Och har ett stort intresse för mat också.Bara att dekorera är ju så otroligt kul och intressant.Men hur som helst så gjorde både pajen och frukten mig lite gladare.
Tack mamma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar