tisdag 22 december 2009

MMmmm...

DET SNÖAR!!!!!I mängder....
Idag har jag,Mikael och mormor varit på bellas julspel.
Gabriella var ängel och satt brevid jesus barnet och Josef och Maria.
Hon sjöng så fint,kände verkligen hur stor min "lilla" flicka har blivit!
Sen bar det av till Maxi,där vi handlade en jätte söt julgrupp till Cornelias dagmamma cicci.
Efter vi hämtat nillan,åkte Mikael och hämtade grisen vi beställde.
Efter detta gjorde vi 150 köttbullar,som då ska vara till julafton dels.Resterande frös jag faktiskt in.
En- bra- att- ha- grej -i -frysen- lixom. =)
Ah,just det,vi har åkt skridskor med bella idag med.Men efter att jag hade skrapat bort snön ifrån isen, och det snöade igen lika fort,så kändes det inte lönt efter 1 ½ timme.Så vi gick hem igen!
Nu sitter jag bara här,och väntar på att min skinka ska koka färdigt,så jag kan strö på min glace och griljera den.
Då ska jag fasen ta mig en välförtjänt skinkmacka och en kopp thè! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar