tisdag 22 december 2009

Dan före dan före doppare dan!

Yeyeh!
Nu är det snart julafton,och igår la jag och barnen alla julklappar under granen.
Dom skulle ju naturligtvis känna,titta och klämma.Och det får dom.....men bara lite!
Jag hoppas verkligen man ska slippa komma ner en morgon, och den lilla hönan har öppnat paket.Men jag tror inte hon gör det!?
Imorgon har vi bara 2 paket kvar att inhandla.Ett till hunden och jag ska köpa något till Mikael.
Visserligen har jag redan köpt ett,men vadå ett??
Nä,det tycker jag är alldeles för lite.Ska bara se vad jag ska ha till honom!
Det gamla klassiska är ju en perfym,håller länge och man luktar gott!=)
Nä,nu ska vi gå ner till bellas skola och kolla när hon är med i det årliga julspelet.Hon ska nämligen stå ängel och sjunga så fint för oss!=)
Min stora flicka!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar