onsdag 19 augusti 2009

Syster Fia!


Va ju i Dalarna hos min syster Sofia i 4 dagar.

Va så jävla nervös, när bussen som tog 8 timmar började närma sig Säter,där hon då skulle hämta mig!


Men när jag väl va framme och klev av bussen känndes allt så naturligt.Hon var så lättsam...


Vi hittade på en massor.Första kvällen blev en massa flumm,vin och frågor!=)


Sen hälsade vi på hennes vänner,en som heter Per.Dödsskön människa..


Sen har vi ju då Ullis,hahaha,så underbart skööööön hon är då!Och sikken söt unge,tänk er en 3 åring som pratar det hon kan och så dalmål på detta!


Hahaha,fick mig ett riktigt gott skratt när hon frågade mig om jag talade engelska när jag sa "shit pomfritt".Visst är det på engelska,men bara ett uttryck förklarade jag för henne...Och hon var så duktig,hon serverade kaffe och kakor!!Såååååå stört skön.


Tyvärr inga kort på henne.... =(


På fredagen var vi i Borlänge på innestället där och söp te att.Inget för mig dock som älskar att dansa...(inga dansgolv)

Sen blev Tina LITE för rund under fötterna,och fick för sig att hon skulle plocka blommor i en låda (sån komunen ställer ut)och gå hem och ge dom till sin sambo kl.02.00 på natten???=)


Fia,Tina och en polare till Fia:


Tina får vi ju heller inte glömma...vilken människa =) UNDERBAR!!Får la ta och låna hennes Crazy Frog moppe nästa gång.... Hahahah

Tina på sin moppe (dock inget bra kort,men va gör man när man garvar så man nästan trillar
av stolen och ska ta ett kort??=):



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar