onsdag 19 augusti 2009

Det går frammåt!

Har ju letat som en tok efter alla dessa valp kurser som sägs finnas i Jönköpings län.Men icke då!

Men nu har JAG bestämt att jag KAN sköta detta på egen hand.

Bentley är så duktig,han är bara 16 veckor (4 månader) och han kan gå fot (utan koppel) lyssnar på innkallning,sitt,ligg tass.Han kan till och med,sitt,stanna och varsågod innan han ska äta..

Detta gör mig riktigt glad att jag kan åstakomma detta för MIN hund.Trode ärligt talat att han skulle bli en odåga (med min hjälp och utan min ork)

Men NOT!

Fan vad jag älskar denna hund.Och ja han är verkligen MIN hund!!!=)

Han har valt mig!Och jag honom...

Men tiden går fort,han växer som ogräs,och snart ska jag ställa honom....=)

Hans pappa blev ju champion och kom på första plats nu när han tävlade.Hoppas,hoppas att Bentley också kommer att gå såhär långt!=)

Skulle göra mig så glad.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar