onsdag 8 juli 2009

Serbien!

Usch och fy,mamma åkte till Serbien igår.Hon bestämde sig för att åka bussen som tar hela 2 dygn.Jag hade aldrig pallat trycket!Hmmm,saknar henne redan.Har aldrig varit utan mamma så här länge innan.Hon har alltid varit hemma när jag har kommit från skolan,i och med att hon jobbade hemma när jag var liten och i min ungdom,men nu är hon ju heltids pansionerad för sin myalgi!
På tal om myalgi.Var ju på smärtenheten nu i förra månaden,och dom ska utreda mig för mina smärtor,men det dom misstänker att jag har är just fibromyalgi.....känns jätte kul att man kanske har detta nu när man är i 24 års ålder och har hela livet framför sig!!!
Men jag antar att detta är smällar man får ta.....
Jaha jag har ju lilla syster här hela veckan eftersom mamma är borta till måndag kväll,så nu ska vi spela lite spel hade jag tänkt mig!
På åteerseende!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar