måndag 13 juli 2009

Känns konstigt!

Mamma ringde för ett tag sen.Någon som hette Sofia hade addat alla mina syskon på ansikts boken...
Kopplade inte först,men sen...
Janet,din storasyster Sofia,sa mamma sen???!!
Hmmm,kändes väldigt tungt i magen,precis som jag hade fått ett hårt slag.
Har tänkt så mkt på dig,hur du är, och hur du ser ut...Är vi lika??????
Alla frågor bara flög omkring i mitt lilla huvve....
Skulle så gärna vilja träffa dig,krama dig HÅRT,säga till dig hur mkt jag har tänkt på dig under ALLA år!!!!!
Men känns inte som att någon från pappas sida riktigt vill ha kontakt sen han gick bort,saknaden är stor.Men vi hade lite kontakt med farmor när hon skulle flytta till ålderdoms hemmet i Ljungby.Jag,Mikael och barnen skulle åka och hälsa på,men fick aldrig tillfället
Saknar farmor JÄTTE mkt.Men fick samtalet från mamma att hon oxå hade gått bort,bara för några veckor sen...
Åhh glömmer aldrig hennes ansikte när hon träffade min lilla bella första gången,och hur hon kollade på mig!!!!! Hon var över lycklig för att ha blivit gammel farmor.
Orkar inte riktigt skriva om detta,vill inte bli sentimental,inte här!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar