onsdag 3 mars 2010

Bläääää!

Usch,har vare sig lust eller ork att skriva här,vintern får fanemej ta slut nu!!
Här hemma har vi hittat på mycke skoj,barnen har ju varit sjuka så dom är hemma.
Cornelia och Gabriella har fått nya kläder,som jag beställde från HM.
Hur fina som helst,NÖJD!

Jaha,Bently växer och nu väntar han sin 2:a tävling i Stockholm,Triple international Dogshow!
Tävlingen är ju dö stor,så vi får hoppas att han kommer vidare och vinner fin fina priser.
Men jag tror på honom! =)

Mikael har fått tillbax sitt jobb på DIAC.Så skönt för honom,och oss faktiskt.
Så jag är hemma själv på dagarna,om jag inte är hos mamsen då...
Annars har väl allt varit lugnt här hemma.
Har bestämt att jag och LIZ ska träffas,hon skulle snart komma till Jönköping!Yeah!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar