torsdag 26 mars 2009

Eva dagen!

Idag har jag hängt med Eva hela dagen.Började med en kopp kaffe och roligt tjöt,sen skulle Max till tandläkaren och han ville självklart att bella skulle följa med,så jag och nillan följde oxå med vi skulle ju ändå till apoteket.Max klarade tandläkaren galant,så en guldstjärna till dig lilleman!Sen bar det hemåt,och ne till källaren och leta gardiner som Eva skulle låna,och ett par skor.Fan säger jag bara,va skit i har samlat på oss med åren.Känner att jag måste gå ner och ha en stor rensning.Gravida kicki ville låna kläder till den kommande bäbisen,och det finns så att detbåde räcker och blir över!!Efter källar besöket åkte jag och Eva till informations möte för Max,nu när han börjar förskolan till hösten.Avrundade den mysiga kvällen med ett vinnande HV lag och en god pizza UTAN kebab!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar